EDUCACIÓ VIÀRIA

Dilluns i dimecres, els alumnes de cinquè de primària de l’escola han tingut l’oportunitat emocionant i educativa de participar en una xerrada especial sobre educació viària, a càrrec d’un agent de la Policia Local.

La xerrada va començar amb una breu introducció sobre la importància de la seguretat viària i el paper crucial que tots tenim en garantir-la. Amb exemples pràctics i situacions reals, l’agent de policia va captivar l’atenció dels estudiants, explicant-los els principals aspectes de la seguretat viària, com els senyals de trànsit, les prioritats dels vianants, l’ús segur dels passos de vianants i els riscos associats a la manca de consciència en el trànsit.

L’agent de policia no només va compartir informació vital, sinó que també va fomentar valors com la responsabilitat, el respecte i la solidaritat entre els companys de classe. Va destacar la importància de ser bons ciutadans, no només al volant, sinó també com a vianants i ciclistes.

En resum, la xerrada sobre educació viària amb la Policia Local ha estat una experiència enriquidora i inspiradora per als alumnes de cinquè de primària, reforçant la seva comprensió de la importància de la seguretat viària i capacitats per navegar de manera segura pels carrers de la seva comunitat.

Avui al pati de l’escola han posat en pràctica totes les coses apreses fent un circuit amb algun vehicle amb rodes (bicicleta, patins o patinet….).

Aquí teniu el recull d’imatges de les dues sessions.