BENVINGUTS/DES A 5è

Benvinguts i benvingudes, estimats alumnes de cinquè de primària, al curs escolar 2023-2024!

És un gran plaer donar-vos la benvinguda a aquest nou any escolar, ple d’oportunitats, aprenentatges i moments emocionants que estan a punt de començar. Després d’un merescut descans estival, estem preparats per viure una experiència educativa única juntament amb tots/es vosaltres.

Així que obriu les vostres motxilles i prepareu-vos per a un viatge emocionant de descobriments i aprenentatges. Us animem a ser curiosos, a fer preguntes i a explorar el món que us envolta. El coneixement és una aventura que mai s’acaba, i estem il·lusionats de compartir aquesta aventura amb tots/es vosaltres.

Que tingueu un excel·lent curs escolar 2023-2024!

Estem segurs que fareu coses increïbles.

Endavant, cap a l’èxit!

FOTO 5è A