Acabem el trimestre cantant!!!

Benvolgudes famílies!
L’Equip de mestres de l’escola us vol desitjar unes bones vacances i vol compartir amb tothom una nadala molt coneguda però amb lletra diferent, més adaptada als nous temps!!!

Ens tornarem a veure el dia 11 de gener!
BON NADAL!!!

Recaptació per La Marató

“430 EUROS”
“Molta gent petita, en llocs petits, fent coses petites, pot canviar el món”. Hem triat aquesta frase de l’Eduardo Galeano perquè potser sembla, que des de la petitesa de l’ escola, en el petit espai en el que convivim dia rere dia, no es… Llegeix més»

Aportació AFA

Volem agrair a l’AFA, que amb la seva aportació econòmica, ajuden a portar a terme millores i inversions que afavoreixen les condicions educatives dels nostres infants. Enguany ens han proveït amb 9 purificadors d’aire i 9 mesuradors per a cada aula de l’escola. Gràcies AFA… Llegeix més»

Un any més, “La Marató”

Per tercer any consecutiu ens hem unit a la iniciativa solidària que realitza la campanya de  “La Marató de Tv3”, iniciativa enfocada a obtenir recursos econòmics per a la investigació científica de malalties que, ara per ara, no tenen curació definitiva.
Aquest any La Marató recaptarà… Llegeix més»

El Museu de Can Tinturé, obre portes

Dimarts i dimecres passat, amb molta il·lusió, els alumnes de cicle inicial, vam ser uns i unes afortunades.  Vam poder fer la sortida a Can Tinturé i La Rajoleta després de l’últim tancament. Per fi les activitats al @MuseusEsplugues tornen a estar en marxa.
Ja… Llegeix més»

L’Escola Sona i sona de meravella!!

Ja fa setmanes que, seguint totes les mesures de seguretat, el Jordi i el seu company de batalles, arriben cada divendres des de l’Escola Municipal de Música d’Esplugues,  per a ensenyar a tocar instruments de vent als alumnes de 3r. Cadascú amb el seu instrument,… Llegeix més»

Caliu en temps de covid

Us volem explicar una història d’estima i amor, sí sí, de caliu entre companys i companyes, sembla estrany, oi? sovint ens costa parlar d’aquestes coses, ens fa vergonya o no sé què. Sembla que cada vegada ens és més difícil dir-nos el que sentim, les… Llegeix més»

Ens visita el Jaume Centelles