Dia Universal dels Drets dels Infants

El dia 20 de novembre de 1959 va ser signada la convenció dels drets dels infants per l’Assemblea General de les Nacions Unides. Per aquest motiu, cada dia 20 de novembre se celebra el dia internacional de la infància.

I nosaltres demanem que sigui cada dia i a cada racó del món, que tots els infants d’aquí i d’allà tinguin cobertes les seves necessitats i  tots els seus drets, dret a ser escoltat, a ser estimat, dret a tenir una llar, dret a jugar, dret a ser respectat…

Enguany les entitats Espluga Viva, Esplai Espurnes i Pubilla Cases amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Esplugues va repartir per l’alumnat més menut unes precioses bosses plenes d’activitats i les instruccions per a fer un estel, pels més grans un fantàstic Scape Room al que poden accedir a través d’un codi QR.

Com que aquest any no han pogut realitzar la gran festa que feien cada any, ens van visitar i ens van fer un fantàstic regal, tres jocs meravellosos pels tres cicles de Primària!! Gràcies pels jocs i gràcies per la gran i valuosa tasca que feu amb els nostres petits i petites.

Al llarg de tot el dia, els diferents cursos van fer jocs, van mirar contes i vídeos per treballar i que els quedi ben clar que els seus drets han de ser respectats.