25N Dia Internacional contra la Violència Masclista

Avui 25 de novembre, hem treballat, des de cada aula i adaptant-nos a l’edat dels infants, la tolerància, el respecte, la no violència, el paper de la dona abans i avui. Que estimar és respectar, que qui t’estima et cuida. A través de contes com “Jo vaig amb mi” hem après que no hem de canviar per agradar a ningú, que som com som i cadascú ens mereixem respecte i estima. Els i les alumnes més grans han parlat de dones que han fet història, dones activistes, dones que han reivindicat i han lluitat per fer-se un lloc, per ser qui volien ser malgrat la família i l’entorn els hi ho negava. Des de l’escola Gras i Soler alcem les nostres veus per exigir la fi de la violència contra les dones i les nenes. Ho hem treballat avui i ho continuarem treballant cada dia i sempre!!