L’Escola Sona i sona de meravella!!

Ja fa setmanes que, seguint totes les mesures de seguretat, el Jordi i el seu company de batalles, arriben cada divendres des de l’Escola Municipal de Música d’Esplugues,  per a ensenyar a tocar instruments de vent als alumnes de 3r. Cadascú amb el seu instrument, s’esforcen i bufen fort per aprendre a tocar boniques melodies. Clarinets, trompetes, saxos i trombons, una meravella de projecte que ens ofereix l’Escola Municipal de Música amb el suport de l’Ajuntament d’Esplugues. Veurem el genial resultat d’aquest aprenentatge ben aviat!! Endavant amb la cultura, l’art i la música!! Que no s’aturi MAI!!