Bon Nadal i feliç any 2020!!!
21/12/19

Ahir al matí els alumnes de Cicle Mitjà de l’escola vam anar a cantar unes nadales i a recitar uns poemes als nens i nenes de la llar d’infants de la Mainada.
Com cada any, va ser un moment força entranyable: els alumnes de la mainada… Llegeix més»
Volem donar les gràcies a totes les famílies, alumnes, mestres, personal del menjador, AFA i totes les persones que vau participar en la recaptació de diners per a La Marató de TV3 destinats a la recerca i la investigació de les malalties minoritàries. L’escola enguany… Llegeix més»
S’apropen les festes de Nadal i volem compartir amb tots vosaltres uns articles que us poden servir d’ajuda a l’hora de realitzar la compra de regals en aquestes dates.
Quant temps d’atenció dediquen els nens a una joguina?
Quin… Llegeix més»

Benvolgudes famílies, us convidem a assistir al Concert de Nadal que han organitzat els vostres fill/es amb tanta il·lusió.
Tindrà lloc el divendres 20 de desembre de 9:15h a 11:00h.
Han de venir vestits amb camisa o jersey de color blanc (sense dibuix de color ni coses… Llegeix més»

Enguany l’escola juntament amb l’AFA i l’empresa Com a casa participem amb totes les famílies que vulgueu col·laborar en el gran recapte de diners que cada any organitza “La Marató de TV3”. Aquest any es destinaran a la investigació de les malalties minoritàries.
Volem posar el… Llegeix més»

Com cada any, els alumnes de sisè realitzen el sorteig d’una fantàstica panera de Nadal per tal de recaptar diners per les colònies de final de curs. Ja estan a la venda els números per participar-hi!!!
Gràcies per la vostra col·laboració i molta sort!!!
Segueix-nos!