Solidaritat amb la Marató de TV3

Enguany l’escola juntament amb l’AFA i l’empresa Com a casa participem amb totes les famílies que vulgueu col·laborar en el gran recapte de diners que cada any organitza “La Marató de TV3”. Aquest any es destinaran a la investigació de les malalties minoritàries.

Volem posar el nostre granet de sorra en una campanya que podreu seguir per TV3 el pròxim 15 de desembre.

Resultado de imagen de marato tv3 2019

A nivell educatiu pensem que és important fer partícips els infants en la importància de ser solidaris i participar de forma activa en aquest tipus d’iniciatives tan valuoses per la nostra societat.

Per recollir els diners farem una XOCOLATADA (got de xocolata amb melindros) i també es vendran postals de Nadal fetes pels alumnes. Tindrà lloc divendres 13 de desembre a les 16:30h. Vendrem els tiquets a la porta de l’escola, un tiquet de 2€ per un got de xocolata i melindros i 1€ per la postal de Nadal.

Moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració i solidaritat!!!!!