XXIII Fira de Nadal

Benvolgudes famílies!

Demà dimecres 16 de desembre la XXIII FIRA DE LA SOLIDARITAT per recollir fons per Open Arms(a proposta de l’Assemblea d’alumnes de l’escola).

Aquest any muntem una parada a cada porta d’entrada on hi trobareu manualitats fetes per l’alumnat de tots els nivells i el tiquet pel Vídeo de Nadal amb les cançons que estem gravant amb molta il·lusió.

El tiquet per aconseguir la contrasenya per accedir al vídeo on line serà de 4€. La contrasenya del vídeo es repartirà a les aules el dilluns dia 21-12-20 previ lliurament del tiquet als tutors o tutores dels vostres fills i filles.

La resta de manualitats no tenen preu marcat: us animem a fer una aportació voluntària.

Pel bon desenvolupament de la Fira, us demanem que respecteu els torns de venda, que respecteu les distàncies de seguretat mentre espereu el vostre torn i que tinguem paciència….

Portes d’Educació Infantil
Portes d’Educació Primària
  • Grups A: de 16:15 a 16:30h
  • Grups A: de 16:10h a 16:20h
  • Grups B: de 16:30 a 16:45h
  • Grups B: de 16:20h a 16:30h
  • Grups C: de 16:30h a 16:40h

Moltes gràcies a tots i a totes per la vostra col·laboració!

#TotesFemFalta      #TotesSomCorbella