Fira de nadal i final de trimestre

Benvolgudes famílies!

El trimestre ja s’acaba i us informem dels actes que durem a terme que hem hagut d’adaptar a les mesures de la Covid 19.

Dimarts 15 i dimecres 16: Gravació del vídeo de nadal

Recordeu que aquests dies els infants de cada grup han de venir amb la roba indicada aquí.

Dimecres 16 de desembre: XXIII Fira de la Solidaritat per recollir fons per Open Arms (a proposta de l’Assemblea d’escola)

Aquest any muntem una parada a cada porta d’entrada on hi trobareu manualitats fetes per l’alumnat de tots els nivells i el vídeo de nadal amb les cançons gravades amb molta il·lusió.

Enguany vendrem les manualitats en format taquilla inversa (la voluntat) i el vídeo tindrà un preu de 4€. La contrasenya del vídeo (que només es vendrà online) es repartirà a les aules el dilluns dia 21 previ lliurament del tiquet.

Per evitar aglomeracions fem la proposta dels següents horaris de venta que demanem que respecteu amb distància de seguretat mentre espereu el vostre torn.

Portes d’Educació Infantil:

• Grups A: de 16:15 a 16:30.
  • Grups B: de 16:30 a 16:45.

Portes d’Educació Primària:

• Grups A: de 16:10h a 16:20h.
  • Grups B: de 16:20h a 16:30h.
  • Grups C: de 16:30h a 16:40h.
Divendres 18 de desembre Esmorzar solidari

Des de P3 fins a 6è esmorzarem coques elaborades per l’equip de cuina. El preu és de 1€. A Educació Infantil les mestres tutores recolliran els diners el mateix dia a l’entrada del matí.

Important: Recordeu que dilluns 21 les classes acaben a les 13h. Els nens i nenes que es queden a menjador sortiran a les 15:30h.