XXII Trobada de dansa

Aspectes a tenir en compte el dia de la trobada de danses:

L’entrada al camp de futbol per part de les famílies que vulguin assistir a l’acte es farà a partir de les 9’30 per la porta principal situada al carrer Llinars. A dintre us podreu posar tant a les grades com al voltant del camp, però en cap cas podreu entrar a la gespa. Procureu no cridar els nens i nenes ja que ells no poden sortir de la gespa i es posen nerviosos. Aquest any hi ha la previsió que ballem davant la porteria més propera al c/Llinars.

Els nens i nenes hauran de venir al matí amb la samarreta de les danses posada i pantalons o faldilla texans de color blau. De calçat podeu triar el que us vagi bé però tenint present que ha de ser còmode per ballar.

A P3 hem estampat les samarretes a l’escola. Us recomanem que les planxeu del revés abans de rentar-les ja que sinó poden descolorir-se.

Us recomanem que poseu als vostres fills i filles protecció solar i gorra (marcada amb el nom) i que tothom vingui ben esmorzat de casa.Durant l’acte repartirem aigua als nens i nenes. I un cop acabades les actuacions, repartirem galetes a cada infant.

Trobareu el programa a la web de l’escola.

Gràcies per la vostra col·laboració!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *