PROJECTE – Sopars Saludables i Sostenibles

Des de TRESTERRES i F.Roca ens informen que impulsen el nou projecte “Sopars saludables i sostenibles” amb la finalitat de promoure una alimentació sana i sostenible per a tota la comunitat educativa.
Els sopars prenen especial rellevància perquè sovint és l’únic àpat que fem plegades, en aquest sentit us volem ajudar en la seva elaboració, de forma àgil i senzilla, amb producte de temporada, de proximitat i ecològic per obtenir uns sopars deliciosos.

Què oferim?

Cistelles gestionades per TRESTERRES, productors locals, amb propostes de sopar que inclouen:

• Una proposta de menú setmanal amb receptari.
  • Els ingredients de TRESTERRES que calen per elaborar la recepta. Totes les verdures i els altres ingredients que es trien per a compondre les nostres receptes són eco certificats pel CCPAE.
  • Les fitxes de les receptes fetes per la Maria José, la nostra cap de cuina i responsable al Vallès i Maresme, us arribaran amb tots els ingredients i totes les passes a seguir per cuinar-les de forma ràpida i senzilla.
  • Es podrà triar, depenent de la necessitat, entre tres mides de cistella:
    • Petita: Inclou dos sopars per a una família de 3 a 4 persones.
    • Mitjana: Inclou tres sopars per a una família de 3 a 4 persones.
    • Gran: Inclou cinc sopars per a una família de 3 a 4 persones.

Com he de demanar la cistella?

La comanda es farà a través de la pàgina web de TRESTERRES https://tresterres.cat/f-roca/ i cada divendres rebràs un correu electrònic amb la composició setmanal de la cistella.
D’altra banda, també, podràs afegir qualsevol producte que tinguin al web per completar la teva cistella.
De divendres fins dimarts a les 7h a.m pots encarregar i/o modificar la teva cistella.

I on l’he de recollir
?
A la mateixa escola.
Els dimecres la cistella arriba a l’escola i la podràs anar a buscar al punt de recollida  de15h a 15:15h, i de 16:30h a 17h. El punt de recollida al Corbella serà l’eixida de la cuina.
Aquest servei el pot oferir TRESTERRES tenint present que, un cop hagin dipositat les cistelles al punt de recollida, la responsabilitat de la cistella passarà a ser de cada família.

I quan comencem?

A partir d’avui ja pots donar-te d’alta a https://tresterres.cat/f-roca/.
De divendres a dimarts fins les 7h a.m podràs fer la teva comanda.
Dimecres 19 podràs recollir la teva primera cistella a la porta de la cuina de l’escola, de 15h a 15:15h o de 16:30h a 17h.

Us animem a formar part d’aquest cercle que uneix cuina, espai de migdia, productors locals, receptes saludables i les persones amb les que compartim aquell àpat.

Desitgem que gaudiu de la cistella!