Grups de discussió

“Els grups de discussió són una eina metodològica per a l’estudi de realitats complexes a través de la participació activa dels assistents, generant espais de construcció on afavorir la participació i el coneixement de l’escola”.

Al Corbella l’equip directiu, amb l’afany d’anar preparant el projecte de direcció pel període del 2024-28, hem fet servir aquesta metodologia amb la participació de l’alumnat, els docents i les famílies amb l’objectiu de continuar fent créixer el nostre projecte.

Tenim la intenció de repetir l’experiència pels propers cursos, doncs trobem que és una metodologia molt enriquidora que té en compte la veu de tota la comunitat. Feu clic a la fotografia de l’espiral per veure’n el contingut de cada grup de discussió.

#totsfemCorbella          #totessomCorbella

Grups de discussió 23-24