Fira de la Solidaritat 2019

XXII FIRA DE LA SOLIDARITAT Dijous, 19 de desembre 2019
Un any més ens posem en contacte amb vosaltres per informar-vos de la nova edició de la tradicional Fira de Nadal i demanar-vos la vostra participació i col·laboració.
Desitgem que aquesta XXII edició de la nostra fira sigui tot un èxit, com les dels cursos passats, i puguem ajudar amb el nostre gra de sorra a d’altres persones que necessiten de
la nostra solidaritat.

Els ingressos que obtindrem de la Fira seran pel projecte de Taller Ocupacional del Viver de Bell-lloc.

Així doncs, us demanem que participeu generosament amb les vostres aportacions voluntàries a la XXII FIRA DE LA SOLIDARITAT el proper dijous 19 de desembre.

L’horari de venda serà al migdia de 2/4 d’1 a 2/4 de 2 h. i a la tarda de 2/4 de 5 a 2/4 de 6 h.

A la fira podreu adquirir treballs manuals fets pels vostres fills i filles, jocs i joguines aportades per les famílies, el tiquet per descarregar-vos l’enregistrament de les cançons del concert de Nadal…

Convideu familiars, amics, amigues, coneguts i conegudes a participar-hi!!

Gràcies per mostrar, un cop més, la vostra sensibilitat i cooperació.

Equip de Mestres

NOTA IMPORTANT:
Recordeu que el divendres 20 de desembre TOTES les classes s’acabaran a les 13 h.
Els alumnes que es queden a dinar a l’escola sortiran a les 15:30 h.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *