Educació infantil i cicle inicial: Trobada de dansa

Benvolgudes famílies d’educació infantil i cicle inicial,

Ens plau convidar-vos a la XXIII Trobada de dansa de Cardedeu, que serà el proper 19 de maig a les 9:45h, al camp de futbol de Cardedeu.

L’entrada al camp de futbol per part de les famílies que vulguin assistir a l’acte es farà a partir de les 9’30 per la porta principal situada al carrer Llinars. Un cop dins, us podreu posar tant a les grades com al voltant del camp, però en cap cas podreu entrar a la gespa.

A Educació Infantil els nens i nenes hauran de venir al matí amb la samarreta de les danses posada i pantalons o faldilla texans de color blau.
A I3 hem estampat les samarretes a l’escola. Us recomanem que les planxeu del revés abans de rentar-les ja que sinó poden descolorir-se.
A Cicle Inicial es posaran la samarreta a l’escola. I hauran de venir també amb pantalons o faldilla texans de color blau.
De calçat podeu triar el que us vagi bé però tenint present que ha de ser còmode per ballar i preferiblement tancat ja que si no se’ls omple de cautxú.

Us recomanem que poseu als vostres fills i filles protecció solar i gorra (marcada amb el nom) i que tothom vingui ben esmorzat de casa. Durant l’acte repartirem aigua als nens i nenes. I un cop acabades les actuacions, repartirem galetes a cada infant.

La ballada serà de danses tradicionals catalanes. Adjuntem el programa de mà de l’acte.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Us hi esperem!

Equip d’EI i CI