Convocatòria Ajuts econòmics per a les activitats d’estiu i extraescolars

Benvolguts/des,

Us informem que divendres es va publicar a l’e-taulell de l’Ajuntament de Cardedeu la convocatòria dels ajuts d’estiu i extraescolars.
Són dues sol·licituds diferents (adjuntes a la notícia):
 Sol·licitud d’ajuts econòmics per a la realització d’activitats extraescolars 2019-2020

Bases: Convocatòria ajuts extraescolars curs 2019-20

Sol·licitud: Sol.licitud activitats extraescolars 2019-20

*   Sol·licitud d’ajuts econòmics per a la realització d’activitats d’estiu 2019

Bases: Convocatòria ajuts estiu 2019

Sol·licitud: Sol.licitud activitats estiu 2019

El període per presentar les dues sol·licituds és des de dilluns dia 8 d’abril fins el 2 de maig (ambdós inclosos).
Les sol·licituds i la documentació requerida s’ha de presentar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Cardedeu (Pl. Sant Joan, núm. 1) de dilluns a divendres de 9 a 14 h i dijous de 9 a 19 h.  També es pot presentar via telemàtica amb la certificació digital de la persona interessada.

Qualsevol consulta i/o qüestió relacionada amb el tema, no dubteu en contactar al telèfon dels Serveis Socials 93.844.41.40.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *