CM: II bastonada

Benvolgudes famílies de 3r i 4t,

Ens plau convidar-vos a la II Bastonada de Cardedeu que serà el proper 25 de maig a les 10h, a la pista coberta del Pompeu Fabra.

Podeu veure que bé que ho fan des de darrere de la tanca de fusta que envolta la pista. Les grades estan reservades per a l’alumnat i per al professorat.

La trobada constarà d’un ball comú que faran tots els grups de 4t de les cinc escoles. Cada grup de 4t ens oferirà també el ball que han preparat a cada escola. L’alumnat de 3r ballarà  una mostra del Ball de Gitanes de Sant Esteve de Palautordera i per acabar l’acte, tots ballaran la sardana “La ben trobada”. Adjuntem el programa de mà de l’acte.

Vestuari: han de dur una samarreta blanca (no importa que tingui lletres o algun petit dibuix),texà curt o pantaló/malla fosc sota. Sabata tancada i còmode.

Aquell dia han de venir ben esmorzats de casa. També esmorzarem en horari escolar però més tard del que ho fem habitualment. Cal que portin una petita motxilla per transportar l’esmorzar i l’ampolla d’aigua.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Us hi esperem!

L’equip de mestres.