3r: Ball de gitanes

Benvolgudes famílies de 3r,

Tal i com ja us vàrem informar, el divendres 19 de maig a les 10:30 al Pavelló dels Quatre hereus de Sant Esteve de Palautordera, participarem del Fem  Dansa amb altres escoles de Cardedeu i del Baix Montseny.

L’alumnat de 3r ballarà el ball de gitanes. Serà un acte només de matí i no obert a famílies. Hi anirem en autocar.

El vestuari és lliure però ha de ser còmode per a ballar. S’han de dur calçat esportiu de recanvi amb la sola neta dins una bossa, que recollirem a l’escola el 16 i 17 de maig per assegurar que tothom ho porti. Sense calçat net no deixaran accedir al recinte.

També cal dur una motxilla petita amb aigua i l’esmorzar (tot marcat amb el nom).  Des de l’escola els deixarem el mocador.

Adjuntem l’autorització que haureu de lliurar a les tutores.