Celebració de Santa Cecília

Divendres celebrem Santa Cecília, patrona de la música, a l’escola. Farem una entrada musical, tallers d’instruments i espectacle d’animació (a la tarda).

Enguany estrenem una nova organització de la festa i no ens veiem en cor de fer-la oberta a les famílies.

Els infants i familiars que vindran a tocar haurien de venir cap a les 8:40 per tal de preparar-ho tot per les audicions simultànies que es faran de 9:00 a 9:30 a diferents espais de l’escola.             A la resta de famílies, us preguem puntualitat i una entrada àgil.

“Una nota pot ser tan menuda com el cap d’una agulla o tan gran com el món: depèn de la imaginació que hi posis” T.Monk.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *