5è: Entrades Cantània

Ja hem fet el repartiment de les 113 entrades que ens han estat concedides pel concert de la Cantània. Les famílies que no heu pogut aconseguir totes les entrades que us hauria agradat estigueu ben atentes a la venda lliure del dia 24 d’abril, on el que quedi disponible es podrà adquirir sense codi i tantes com en volgueu. Des de l’escola no podem fer-hi res més perquè no depèn de nosaltres.

Mireu el vostre correu electrònic (allà on rebeu els informes) ja que allà hi teniu la informació i els codis per a realitzar la compra.

Si us trobeu amb algun problema poseu-vos en contacte amb l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *