5è: Entrades Cantània

Bon dia,

Tal i com us vàrem comentar a la reunió de famílies, ben aviat haureu de realitzar la compra d’entrades per assistir de públic a la Cantània.

El preu és de 8€ i els infants menors de 2 anys no paguen.

Com us hem de repartir el lot d’entrades que ens han estat assignades a l’escola (alguna més que dues per família) necessitem saber quantes en voldríeu per a poder fer el sorteig i repartir les sobrants. Per tant, necessitem que en ompliu aquest FORMULARI abans del dia 1 de març per tal de realitzar el sorteig i ja facilitar-vos els codis que us facin falta per la compra.

Recordeu que el concert serà el dia 2 de juny a les 16:30h al Teatre Auditori de Granollers.

Ja us farem arribar les instruccions per a realitzar la compra. I no dubteu a preguntar a l’escola si teniu qualsevol dubte.

Atentament,

Mestres de 5è i Mireia

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *