Nom de l'autor: P4

A MI M’AGRADA…

Aquest segon trimestre els alumnes de P4 hem continuat explicant els temes que més ens agraden a la resta de companys. Hem parlat dels dibuixos animats, dels elefants, de contes, de la dansa, de tractors i de futbol. Hem après coses que no sabíem i ens ho hem passat molt bé.

A MI M’AGRADA… Llegeix més »

Coc de mel

Divendres 6 d’Abril va venir Pili, la mare de Joan Vallés a ensenyar-nos a fer un coc de mel amb la termomix. Vam anar al menjador de l’escola i vam observar quins ingredients necessitàvem per fer-lo, després el vam posar al forn i a la tarde ens el vam menjar. Mmmmmmmmm…. què bo que estava,

Coc de mel Llegeix més »

A MI M’AGRADA… (p4)

Durant el primer trimestre a la classe de p4 hem començat l’activitat de ” a mi m’agrada…”, on els nens ens expliquen coses sobre el tema que més els agrada. Durant el primer trimestre han vingut Oriol Vàzquez que ens ha parlat dels rayo mcqueen, Àxel Ventura que ens ha parlat d’spiderman, Joan Vallés que

A MI M’AGRADA… (p4) Llegeix més »

Activitats en famílies a P4

El dilluns 18 de desembre van venir Lorena, la mare de Kilian, i Jenni, la mare de Nayara a realitzar una manualitat de nadal a la classe de P4. Van resseguir la mà de cada nen/a i la van retallar, seguidament els nens la van decorar com més els va agradar. Els materials que van

Activitats en famílies a P4 Llegeix més »

Bombolles a P-4

L’activitat de fer bombolles ens permet divertir-nos mentre aprenem ciència. Podem fer-ne amb estris ben variats, passar-nos-les, agafar-les, fer-ne amb les mans i també sense bufar!!!

Bombolles a P-4 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut