Visita a l’Ajuntament de L’Aldea
Divendres 19 de maig, els xiquets de P-4 i de P-5 vam visitar l’Ajuntament de L’Aldea. Ens va rebre el senyor alcalde, Dani Andreu, que ens va explicar moltes coses del nostre poble: els gegants, una mica d’història i els símbols de la bandera i l’escut. També vam veure la sala de plens i el […]
Visita a l’Ajuntament de L’Aldea Llegeix més »









