2017

Ens venen a fer fotos

  El divendres 4 de novembre va venir a l’escola Àngels, la mare d’Ivan, a fer-nos una sessió fotogràfica. Pel matí vam venir tots molt pentinats i Àngels va portar una caixa i uns ninots de peluix per a decorar. Ens ho vam passar molt bé i vam participar tots els nens del cicle.

Ens venen a fer fotos Llegeix més »

Fem experiments

  El diluns 24 d’octubre va venir Eli, la mare de Dídac i vam fer dos experiments. Al primer experiment vam utilitzar colorant alimentari i el vam barrejar amb llet. Vam agafar sabó i amb un palet aproximant-lo a la pintura anaven sortint formes diferents. L’altre experiment va ser amb botelles petites plenes de vinagre, vam

Fem experiments Llegeix més »

Rua de Carnaval

Aquest curs, en el carnaval de l’escola, hem conmemorat l’any del Turisme Internacional. ens ho hem passat molt bé fent la rua al ritme de la música dels companys de 6è.

Rua de Carnaval Llegeix més »

Reunió delegats-direcció

El passat dijous, 2 de març, es van reunir per primera vegada els delegats des de  P5 a 6è amb la directora per comunicar-li algunes inquietuds de cadascuna de les classes en forma de propostes acordades entre tots els alumnes de cada classe. La directora es va comprometre a transmetre les propostes al claustre i

Reunió delegats-direcció Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut