Participació de més de 700 alumnes del Baix Ebre en la sisena edició de la Diada Poliesportiva
Aquesta setmana, els alumnes de 6è han participat en la 6à edició de la Diada Poliesportiva.
Aquesta setmana, els alumnes de 6è han participat en la 6à edició de la Diada Poliesportiva.
Els alumnes de 4t hem investigat una mica l’Antic Egipte.
VIATGEM A L’ANTIC EGIPTE Llegeix més »
El dijous 15 de desembre van vindre a l’escola la mare de Maisae i la mare de Baraa a fer galetes de xocolata. Els ingredients que vam utilitzar per a fer les galetes van ser: ous, llevat, farina, oli, coco, sucre, xocolata i iogurt. També vam utilitzar diferents motlles (conills, avets…) per a fer-les.
Grup: Nerea, Gina, Iris i Bàrbara Grup: Didier i Àlex R. Grup: Maria, Norah, Tània i Laia Grup: Moisés Grup: Xavi, Lauren, Marc G. i Pau J. Grup: Daniel
Treballs amb electricitat al Cicle Superior. Llegeix més »
La mare d’Aleix de 6è ens ha regalat cucs de seda per a la classe perquè ens agraden molt els animals. De moment els hem observat amb la lupa i són petitets, però ben aviat veurem com van canviant.
El divendres vam celebrar la festa de la primavera. Pel matí vam fer tallers de cuina impartits per familiars de les respectives classes. Després del pati vam realitzar diferents tallers per decorar l’escola on també van venir a colaborar els familiars. Per finalitzar la festa, a la tarda, vam sortir tots al pati, vam obrir
Festa de la primavera Llegeix més »
Aquesta setmana passada va arribar la PRIMAVERA. Des de l’escola vam proposar a les famílies de portar barrets amb motius primaverals i aquesta va ser la seva resposta.
Ja ha arribat la primavera a l’escola!!! Llegeix més »
El divendres 18 de novembre per la tarda va venir a l’escola el pare de Marian i dos guardies més, els van ensenyar com funcionen els semàfors, els senyals de trànsit… També els hi van explicar les parts del seu uniforme: gorra, manilles, porra, guants… Tots es van posar la gorra. Van estar molt
Aprenem seguretat vial Llegeix més »
El passat 2 de març vam gaudir, a l’escola, d’aquesta xerrada sobre com relacionar-nos amb els nostres fills i posar límits. Powerpoint de la xerrada
Xerrada “Ser pares i mares avui” Llegeix més »
Aquesta setmana, els alumnes de Cicle Superior hem començat a produir la nostra primera pel·lícula amb la tècnica del stop motion. Prèviament, a l’àrea de català, hem elaborat el guió i, a plàstica, hem fet els decorats.
Projecte Stop Motion Llegeix més »