LA TRIBU DELS ZIPPOLI

A CS han llegit La tribu dels Zippoli, de David Nel·lo, un llibre que els ha entusiasmat i que ha despertat el gust per la lectura en molts d’ells.
Us deixem una mostra de les sensacions que ha provocat aquesta petita meravella, escrites el dia que el… Llegeix més»

CONEIXEM LES ESPÈCIES INVASORES

El divendres 27 d’octubre 2017, un monitor de l’Escola del Parc va venir a la classe de 5è a fer una xerrada de les espècies invasores i els arrossars.
Vam aprendre moltes coses, per exemple els colors dels  arrossars: de desembre a març són marrons; d’abril… Llegeix més»

HA EMPEZADO… UN CURSO DIFERENTE

El día 12 de septiembre de 2017 empieza un nuevo curso con muchas novedades. Maestros y alumnos estamos preparados. En el colegio se respira un aire de ilusión.
Damos la bienvenida a los alumnos de P-3, a nuevos compañeros de diferentes cursos y a maestros que… Llegeix més»

ELS IAIOS VENEN A L’ESCOLA DE FESTA!!!

La tarda del divendres 10 de novembre 2017, els iaios i iaies dels alumnes venen a l’escola per estar amb els seus nets i netes. Allí es troben amb un munt de sorpreses!
A l’escola Maria Garcia Cabanes, els mestres i alumnes fan una festa per… Llegeix més»

Castanyada 2017

Aquest passat dimarts, a l’escola, vam celebrar la Castanyada com ja és tradició. Pel matí vam fer panellets i de tarda ens vam reunir tots al gimnàs a cantar cançons i ballar. Tot seguit vam sortir al pati a menjar els panellets.

Llegeix més»