2017

Galetes de mantega

  El divendres 5 de maig van venir els pares de Giuliana a fer galetes. Els ingredients van ser: farina, sucre, ous i mantega. Ho vam decorar amb fideus de xocolata. Estaven boníssimes. Gràcies Erika i Marco.

Galetes de mantega Llegeix més »

Mural de plàstica

  El divendres 28 d’abril va venir Ivone, la mare de Roger, a fer una activitat de plàstica. Vam utilitzar pintura de dits i vam estampar les nostres mans. També vam posar purpurina de diferents colors. Ho vam passar molt bé. Gràcies Ivone.

Mural de plàstica Llegeix més »

Imant de nevera

  Divendres 3 de febrer van venir la mare d’Àlex i la mare de Jordi a fer un imant de nevera. Van fer un lleó i van utilitzar: farina, sal, aigua i colorant. Va quedar molt bonic. Gràcies per la vostra ajuda.

Imant de nevera Llegeix més »

Jocs Florals de l’escola

Per finalitzar els actes relacionats amb la diada de Sant Jordi, a l’escola, vam fer una acte per escollir els guanyadors/es dels jocs Florals de l’escola d’aquest curs i l’entegra dels corresponents premis. El tribunal va tenir molta feina perquè les produccions estaven molt bé i igualades.

Jocs Florals de l’escola Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut