L’OBRIM EN SITUACIÓ DE PANDÈMIA

La filosofia del projecte d’escola anomenat “Obrim” convida a experimentar, manipular i desenvolupar la creativitat tant en la vessant artística visual i plàstica com en la d’expressió corporal. Normalment és un espai de lliure circulació on ens movem segons els nostres interessos. Aquest curs, en situació social de pandèmia, hem portat els espais d’obrim a les aules i els hem enriquit  per a poder fer projectes d’aula.

Els espais d’obrim que tenim a mitjans són: món social i construccions, joc simbòlic, ciències, robòtica, vetes i fils, línies i colors i fusteria.

En el cicle de grans, aquests espais d’obrim tenen continuïtat, excepte el de joc simbòlic. En aquest cicle, a més a més, s’hi poden trobar dues aules de robòtica i una de volum.

A petits els espais d’obrim són de llum, experimentació, joc simbòlic, construccions, minimons, art i robòtica.

Durant aquests primers mesos de curs, els grups de 3r, Kapla i Naturalesa Virtual, hem estat a les aules d’Obrim de construccions i de ciències.

Hem fet projectes motivats pels nostres interessos, el grup Kapla sobre el reciclatge i el grup de Naturalesa Virtual n’hem fet un altre sobre l’aigua i les plantes suculentes. 

La darrera setmana de gener, vam fer el canvi d’aula. Kapla s’ha traslladat a l’aula de Ciències i Naturalesa Virtual a l’aula de Construccions i Món Social.