Sortides i activitats 4t

PRIMER TRIMESTRE

Abric Romaní i molí paperer

La sortida a l’Abric Romaní i al molí paperer de Capellades està enfocada com a activitat complementària de l’àrea de medi social. Allà visitarem un jaciment arqueològic i una part del museu prehistòric. També realitzarem una activitat relacionada amb les armes de l’època.

la ventana del arte - página para móviles del espacio Museu Molí Paperer Museu Molí Paperer de Capellades

SEGON TRIMESTRE

Comencem la piscina!

Farem 5 sessions de piscina al Complex Aquàtic de Vilafranca.

• 14, 21 i 28 de febrer.
  • 06 i 13 de març.

El Liceu

La escalofriante profecía que pesa sobre el Liceu - Barcelona Secreta

Dilluns 15 de gener anem al Liceu, a Barcelona, a veure l’obra “La cuina de Rossini” juntament amb l’alumnat de 5è i 6è.

És una sortida complementària a l’àrea de música molt enriquidora.

Colònies a Can Vandrell

Aquest curs anem de colònies a Can Vandrell, una masia del segle XIII al peu del parc natural del Montseny, al mig d’un paratge natural. Està ubicada a Sant Feliu de Buixalleu, Girona.

Casa de colònies Can Vandrell Casa de colònies Can Vandrell circuit aventura

TERCER TRIMESTRE

Molí del Foix (matí)

El Jardí Botànic Molí del Foix és un espai on, a més de passejar i gaudir de les plantes que s’hi troben, podem aprendre sobre la nostra comarca i la vegetació que hi trobem.

És una sortida relacionada amb el contingut de  l’àrea de medi natural.

Sortida a Sant Pau (tot el dia)

La muntanya de Sant Pau és una serra situada a Vilafranca i Pacs, té una elevació de 302 metres.

Per sort, tenim aquesta muntanya molt a prop de l’escola! Així que farem una caminada tots junts per la natura i gaudirem del nostre entorn més proper.

Jornades Esportives (matí)

Al juny anirem a les jornades esportives que s’organitzen a la zona esportiva de Vilafranca, allà practicarem diversos esports en equip.