Ràdio Estalella. Emissions del curs 2019-20

logo-ràdio-pAquest curs estem d’aniversari, celebrem 20 anys d’emissions en directe de Ràdio Estalella!!

Dilluns 21 d’octubre del 2019, tenim previst començar les emissions diàries de Ràdio Estalella.

Us recordem que el nostre dial, a Vilafranca, és el 97.9 de la FMEns podeu escoltar en directe, de dilluns a divendres, de les 10 a 2/4 d’11 del matí.

També ens podeu escoltar en directe a través d’internet, clicant l’enllaç que hi trobareu a la columna esquerra del bloc de Ràdio Estalella.

Fem reemissions en diferit, el mateix dia a les 8 del vespre i l’endemà a 1/4 de 9 del matí.

L’alumnat de 6è elabora els guions i en fa la locució, però la resta de l’alumnat de l’escola també hi participa. Aquest curs les col·laboracions queden així:

Dilluns Dimecres Dijous Divendres
Cicle Mitjà Educació Infantil Anglès   Cicle Inicial