Informació general I4

CORREU ELECTRÒNIC PER COMUNICAR-NOS

Si ens heu de donar alguna informació puntual, us preguem que ho feu amb una nota per escrit  a través del nostre correu.

I4 A: mercell@estalella.cat

I4 B: goyi@estalella.cat

ENTRADES I SORTIDES

L’alumnat d’I4  entrarà i sortirà pel carrer del Carme, juntament amb l’alumnat d’I5.

HORARI

Matí: 9:00h a 12,30h.

Tarda: 15:00 h a 16,30h.

ESMORZARS

No és obligatori portar esmorzar a l’escola. Pensem que el primer àpat és molt important i que convé fer-lo a casa. Tot i així, el fet de menjar a la classe ens permet treballar els hàbits de seure, de higiene personal i de la taula, i de menjar sols.

Si decidiu portar l’esmorzar a l’escola procureu que sigui variat. No es poden portar ni sucs ni iogurts.

INFORMES I ENTREVISTES

Us lliurarem dos informes un per Nadal i un altre a final de curs.

Farem, com a mínim, una entrevista amb vosaltres durant el curs.

HORARI I MESTRES QUE INTERVENEN A LES AULES DE’I-4 A/B

PSICOMOTRICITAT: Mònica i lsa. Els dies que els toca psicomotricitat cal que vinguin des de casa amb vambes i xandall.

I4 A: Dimarts tarda

I4 B: Dimecres tarda.

MÚSICA: En fan una hora setmanal amb la Laura Blasco.

EDUCACIÓ ESPECIAL: Isa Curiel i  Míriam Martos (SIEI). Atendran l’alumnat amb necessitats educatives especials.

REFORÇOS: Raquel Tornay, Mònica Escoda i Ferran Boté. Algunes sessions setmanals podrem treballar amb grups més reduïts i/o serem dues persones a l’aula.

ANGLÈS: Paqui Mars. Dues sessions setmanals. Una de 30 minuts de durada amb tot el grup a l’aula i una sessió de 45 minuts amb mig grup a l’aula d’anglès

RÀDIO

Freqüència: 97.9 FM

Horari: Emissió diària en directe de 10 a 2/4 d’11. En diferit a les 8 del vespre i a 1/4 de 9 del matí de l’endemà. Les col·laboracions d’infantil són els divendres.

MENJADOR

• Cal portar un informe mèdic en el cas de que hi hagi algun nen/a amb algun tipus d’al·lèrgia.
  • Recordeu que el servei de menjador es un servei educatiu i que per tant als nens se’ls acostuma a que mengin de tot o si més no que provin tot el que se’ls posa.
  • Després de dinar els nens d’I4 surten al pati a jugar.

MEDICAMENTS

Si hem d’administrar algun medicament cal que porteu l’autorització degudament complimentada (es pot descarregar al web de l’escola ) i la recepta mèdica.

Es normativa i no podrem administrar cap medicament sense aquests dos documents.