Informació general I3

MESTRES QUE INTERVENEN A I3

CORREU ELECTRÒNIC PER COMUNICAR-NOS

Si ens heu de donar alguna informació puntual, us preguem que ho feu amb una nota per escrit o a traves del nostre correu.

• I3 A : annab@estalella.cat
  • I3 B: lorenam@estalella.cat

Si un nen/a falta ens heu d’avisar escrivint al nostre correu. El contestarem el més ràpid possible.

ENTRADES I SORTIDES

Les entrades i les sortides es fan pel c/ de la Font.

Matí: 9- 12:25h.

Tarda: 15 -16.25h.

Si us plau, respecteu els horaris i sigueu puntuals.

Cal que ens aviseu abans, si ha de venir a recollir el vostre fill\a, alguna persona diferent de l’habitual. Si és un germà menor d’edat, haureu d’omplir una autorització.

TREBALLEM PLEGATS PERQUÈ SIGUIN EL MÀXIM D’AUTÒNOMS POSSIBLE.

Cal que des de casa també els ajudeu a ser autònoms, deixeu que facin les coses sols i faciliteu al màxim que les puguin fer: marqueu totes les seves coses amb nom i cognom, poseu-li roba i sabates còmodes i fàcils de cordar i descordar, una carmanyola i cantimplora fàcils d’obrir i tancar, ensenyeu-los a posar-se la bata i la jaqueta tots sols…).

ESMORZARS

No és obligatori portar esmorzar a l’escola. Pensem que el primer àpat és molt important i que convé fer-lo a casa. Tot i així, el fet de menjar a la classe ens permet treballar els hàbits de seure, d’higiene personal i de la taula, i de menjar sols.

Si decidiu portar alguna cosa per esmorzar a l’escola procureu que sigui variat. No es poden portar ni sucs ni iogurts.

En una motxilla petita han de portar l’ampolla o cantimplora per beure aigua i la carmanyola.

La bata la portaran divendres per rentar. Preguem que el dilluns torni neta a l’escola.

ACTIVITATS QUE FEM AMB LA COL.LABORACIÓ DE LES  FAMILIES

Les activitats que treballem afavoriran l’adquisició d’hàbits de convivència, d’autonomia i de treball.

Quan treballem un tema, els nens s’han d’acostumar a portar coses de casa quan arribi el moment us avisarem pel grup de whatsapp de la classe.

No es poden portar coses que no facin referència al tema que treballem.

EL NOM I LA FAMÍLIA

A I3 treballem el coneixement d’un mateix i per aquest motiu hem escollit aquesta activitat per saber per què vau triar aquest nom per al vostre fill i filla.

És una manera de que ens coneguem i de cohesionar el grup.

INFORMES I ENTREVISTES

Us lliurarem dos informes un per Nadal i un altre a final de curs.

Tindrem, com a mínim, una entrevista amb vosaltres durant el curs.

L’horari d’atenció a les famílies és el dijous de 12:40h. a 13:30h.

HORARI I MESTRES QUE INTERVENEN A LES AULES DE I3 A/B

PSICOMOTRICITAT:

I3 A: Dijous al matí. Mònica i Meritxell

I3 B: Dimecres a la tarda. Mònica i Meritxell

Els dies de psicomotricitat cal que vinguin amb vambes i xandall.

MÚSICA: Una hora setmanal amb la Laura Blasco.

EDUCACIÓ ESPECIAL: Isa Curiel i Míriam Martos (SIEI).

REFORÇOS: Raquel Tornay i Cristina Ortín.

TEEI (Tècnica d’Educació Infantil): Meritxell Soria.

RÀDIO ESTALELLA

Freqüència: 97.9 FM

Horari: Emissió diària en directe, de les 10 a 2/4 d’11h. Les col·laboracions d’infantil seran els divendres, l’alumnat d’I3 hi participa al tercer trimestre.

MENJADOR

• Cal portar un informe mèdic en el cas de que hi hagi algun nen/a amb algun tipus d’al·lèrgia.
  • Recordeu que el servei de menjador és un servei educatiu i que per tant als nens se’ls acostuma a que mengin de tot o si més no que provin tot el que se’ls posa.
  • Després de dinar els nens de I3 dormen una estoneta.

MEDICAMENTS

Si hem d’administrar algun medicament cal que porteu l’autorització degudament complimentada (es pot descarregar al web de l’escola) i la recepta mèdica. És normatiu i no podrem administrar cap medicament sense aquests dos documents.

ACTUALITZACIÓ DADES FAMÍLIES

És molt important tenir les dades actualitzades. Si hi ha alguna variació (autorització de les sortides per Vilafranca, drets d’imatge, telèfon, correu…) cal comunicar-ho a la tutora.