Xerrada Solidària d’Alumnes de 4t d’ESO per Recollir Productes per l’Associació APAG

Aquesta setmana, un grup d’alumnes de 4t d’ESO ha visitat el nostre centre per oferir una xerrada molt especial. Amb molta il·lusió i compromís, aquests joves ens han explicat la seva iniciativa solidària destinada a recollir productes de primera necessitat per a l’Associació APAG (Associació Protectora d’Animals de Granollers).

Durant la seva intervenció, ens han informat sobre la important tasca que realitza l’APAG en la protecció i cura d’animals abandonats i maltractats. Han destacat la urgència de contribuir amb donacions que ajudin a cobrir les necessitats bàsiques d’aquests animals, com ara menjar, mantes, joguines, productes de neteja i altres subministraments essencials.

Els alumnes han demostrat un gran sentit de responsabilitat i solidaritat amb els més vulnerables, i ens han convidat a participar en aquesta noble causa. La recollida de productes tindrà lloc durant un mes i tots els membres de la comunitat estan convidats a col·laborar amb les seves aportacions. La caixa de recollida d’aquests productes està situada a l’entrada de l’escola.
Animem a tothom a sumar-se a aquesta iniciativa i a fer possible que l’APAG continuï oferint una segona oportunitat als animals que tant ho necessiten. Junts podem fer una gran diferència!