Sant Jordi 2024

Avui, a l’escola, hem celebrat amb entusiasme la llegenda de Sant Jordi, una festa que ens recorda la importància de la cultura, la literatura i la tradició. Des de primera hora del matí, els passadissos s’han omplert de llibres, roses i somriures, tot en honor a aquesta emblemàtica celebració catalana.

Un dels moments més esperats del dia ha estat l’entrega dels premis del concurs de punts de llibre, una activitat que ha despertat la creativitat entre el nostre alumnat. Les persones guanyadores han estat felicitades amb aplaudiments i reconeixement per part de tota la comunitat educativa.

Però la celebració no ha acabat aquí. A l’hora del pati, l’alumnat ha gaudit d’una “lectura a la fresca”, on han pogut compartir i intercanviar llibres amb els seus companys, fomentant així el plaer de llegir en un entorn relaxat i distès.

A la tarda, l’emoció ha crescut amb la visita d’alguns pares i mares, que ens han regalat un autèntic espectacle de contacontes. Amb les seves històries fascinants i la seva capacitat per captivar l’atenció dels més petits, ens han transportat a mons màgics plens d’aventures i emocions.

En resum, avui ha estat una jornada plena de cultura i tradició, on hem celebrat la importància de la lectura, hem compartit moments d’il·lusió i ens hem enriquit amb les històries que ens han transportat a llocs imaginaris. Una experiència que sens dubte recordarem amb afecte i que ens recorda la importància de continuar fomentant l’amor per la literatura entre les futures generacions.

Tot clicant a la imatge següent podeu veure fotografies i vídeos de la jornada d’avui.