Celebrant el Carnaval amb els ODS

Benvinguts al nostre Carnaval amb un toc especial! A l’escola, ens hem submergit en una celebració plena de colors, creativitat i, sobretot, compromís amb un futur millor. Enguany, hem fet un gir als nostres festejos, integrant els Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides en cada detall de les nostres activitats carnavalesques.

Els i les nostres alumnes s’han convertit en autèntics/ques agents de canvi, mostrant el seu compromís amb els ODS a través de les seves disfresses i actuacions. Hem vist com la imaginació i la creativitat s’han fusionat amb la consciència social per crear disfresses que representen la igualtat de gènere, la protecció del medi ambient, la salut i el benestar, entre altres temàtiques rellevants. A més de la diversió, el Carnaval també ha estat una oportunitat per aprendre i reflexionar sobre com cada petit gest pot contribuir a un futur més sostenible.

El nostre Carnaval amb els ODS ha estat una experiència inoblidable, plena d’emocions, aprenentatge i solidaritat. Trobareu unes quantes imatges de mostra clicant a la foto de sota, i aprofitem per agrair a tothom qui ha participat i col·laborat per fer-ho possible.