14è Concurs de Punts de Llibre

De nou us proposem participar en el 14è concurs de punts de llibre, organitzat per la biblioteca de l’escola.

Hi poden participar tots els infants de l’escola, mestres, mares, pares, germanes, germans, avis, àvies, cangurs, monitores i monitors …

Només es permet un punt de llibre per participant.

Presentació

Els punts de llibre hauran de tenir un format de 20 X 5 cm, il·lustrats a una cara i realitzats amb qualsevol tècnica. Quedaran exclosos aquells que no compleixin les mides proposades.

El punt de llibre s’haurà de lliurar juntament amb la butlleta de participació ben complimentada.

Lloc i termini de presentació

Els treballs fets es lliuraran a la tutora o tutor. Últim dia: dijous 13 d’abril a les 16.30 h.

Premis

Hi haurà les categories següents i premis segons l’edat dels participants:

Categoria Edats
A1 Ed. Infantil 3 anys
A2 Ed. Infantil 4 i 5 anys
B Cicle inicial
C Cicle mitjà
D Cicle superior
E Adults

El lliurament dels premis tindrà lloc el divendres 21 d’abril al matí, dins els actes de Sant Jordi. Tots els punts de llibre estaran exposats al hall de l’escola.

Si la necessiteu, podeu descarregar-vos la butlleta clicant a la següent imatge: