Objectius

En la visió del centre, tal com es defineix en el projecte educatiu de centre (PEC), queda molt clar que l’ús habitual de les tecnologies ha de ser un dels pilars del centre:

“Treballem amb profunditat les competències tecnològiques, des d’habilitats com la mecanografia, processador de textos, full de càlcul, edició d’àudio i vídeo, tractament d’imatges…, fins al treball cooperatiu fent servir el núvol. El nostre objectiu final és arribar al pensament computacional: recollida, anàlisi i interpretació de dades, fins arribar a la iniciació a la programació o a la robòtica.”

L’objectiu del Pla TAC és incidir en la millora dels resultats i un correcte aprenentatge del tractament de la informació i la competència digital de l’alumnat, així com posar a l’abast del professorat les eines indispensables a l’aula, a dia d’avui.”

“Considerem idoni fer servir les TIC’s com un mitjà de comunicació amb les famílies, tant des de l’escola com des de l’AMPA.”

A partir d’aquesta visió, dels objectius del PEC i de la diagnosi que s’ha realitzat, s’han establert els següents objectius:

• OBJECTIU 1: Implementar l’intercanvi d’experiències d’ensenyament amb tecnologia digital per augmentar-ne el temps dedicat a l’aula.
  • OBJECTIU 2: Aplicar eines digitals per l’autoavaluació, la coavaluació i l’heteroavaluació.
  • OBJECTIU 3: Concretar el desplegament de la CDA pels diferents cursos i àrees i els criteris d’avaluació segons el nou currículum.
  • OBJECTIU 4: Mantenir actualitzada la documentació del centre referent a la cultura digital.

Un cop definits els objectius, s’han definit indicadors i s’han temporitzat per assolir-los en tres cursos: