Documentació bàsica

La cultura digital apareix en pràcticament tots els documents bàsics del centre. A continuació es remarquen els aspectes més importants de cada un d’ells.

PEC

Bàsicament, podem concretar el següent:

• Tenint en compte que “Des de llavors [any 1989], la creació de la 1ª aula d’informàtica i l’ús dels ordinadors per part de l’alumnat i del professorat, tant per a tasques de preparació com de comunicació interna i externa”, la Cultura Digital al centre “ha estat un objectiu prioritari”.
  • L’objectiu del PEC referent a la cultura digital és “arribar al pensament computacional: recollida, anàlisi i interpretació de dades, fins a arribar a la iniciació a la programació o a la robòtica.”
  • La comunicació és vital i “considerem idoni fer servir les TIC’s com un mitjà de comunicació amb les famílies, tant des de l’escola com des de l’AFA”.

NOFC

Bàsicament apareix en quatre apartats:

• Detalla les funcions del coordinador digital del centre i de la comissió digital del centre. En el següent enllaç es poden consultar.

• Es detalla el projecte digital com a projecte d’innovació de centre.

• Es designa la cultura digital com a àmbit prioritari de formació del professorat.

• S’introduirà en la normativa de convivència, especialment pel que fa als mòbils i ordinadors portàtils.