2026

Discover ISCVO 2026 (International School Congress in Vallès Oriental)

6th Edition – Science, Research and Communication in a Foreign Language ISCVO once again brings together students from schools across Vallès Oriental for a meaningful educational experience that blends science and foreign language learning. Throughout the congress, students take on the role of young researchers: asking questions, developing projects and presenting their findings in an

Discover ISCVO 2026 (International School Congress in Vallès Oriental) Llegeix més »

Job shadowing Porvoo

Del 20 al 24 d’abril un grup de mestres del Vallès Oriental procedent de les escoles Granullarius, Salvador Espriu i Camins, més dos mestres basques de l’escola Txomin Aresti  hem començat un job shadowing a Porvoo, Finlàndia. Hem visitat Kvarnbackens skola, que és d’infantil i primària. Hem tingut una magnífica rebuda i  ens han acollit

Job shadowing Porvoo Llegeix més »

Taller de ràdio

Els alumnes de l’aula d’acollida han estat treballant l’expressió oral a través de la ràdio. Han preparat notícies, entrevistes, rodes de premsa… i quan s’han vist preparats, han enregistrat la seva veu!

Taller de ràdio Llegeix més »

LA CASA DE LA FESTA MAJOR

L’altre dia, els nens i nenes d’I4, els Filmets, vam fer una sortida molt especial. Vam anar a visitar la Casa de la Festa Major de Granollers. Allà vam descobrir moltes coses sobre la festa major de la ciutat. Vam veure els gegants, els capgrossos, els gegantons, el drac, les espurnes, el Farras, el Baser… i altres

LA CASA DE LA FESTA MAJOR Llegeix més »

Ja tenim ascensor a l’escola!

Després de molts anys de treball, esforç i perseverança, a l’escola ja tenim ascensor! Aquest és un pas molt important per continuar avançant cap a un centre plenament accessible i inclusiu per a tothom. Volem expressar un agraïment molt especial a la comissió d’accessibilitat, que amb la seva dedicació i constància ha fet possible que

Ja tenim ascensor a l’escola! Llegeix més »

Diada de Sant Jordi a I3

Les crispetes dolces i salades hem celebrat Sant Jordi de valent. Hem anat a veure la representació de la llegenda de Sant Jordi que han fet els nens i nenes de primer, ens ha encantat, són uns artistes. També hem celebrat la diada fent la lectura de contes a la fresca , hem assistit al

Diada de Sant Jordi a I3 Llegeix més »

Celebrem Sant Jordi!

Avui dijous, la nostra escola s’ha vestit de gala per celebrar la diada de Sant Jordi, una de les festes més estimades del nostre calendari. Ha estat una jornada plena de color, lletres i, sobretot, de molt de talent compartit entre tota la comunitat educativa. La celebració ha començat amb un ambient immillorable gràcies a

Celebrem Sant Jordi! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut