Això s’acaba…
S’acaba un molt bon trimestre! I ara… unes merescudes VACANCES!
De nou us proposem participar en el 14è concurs de punts de llibre, organitzat per la biblioteca de l’escola. Hi poden participar tots els infants de l’escola, mestres, mares, pares, germanes, germans, avis, àvies, cangurs, monitores i monitors … Només es permet un punt de llibre per participant. Presentació Els punts de llibre hauran de
14è Concurs de Punts de Llibre Llegeix més »
Aquest segon trimestre hem treballat els transports i fa uns dies els nens i nenes d’ I4 vam anar d’excursió al Parc de Can Mercader i vam pujar al trenet. Ens ho vam passar d’allò més bé i ens va fer un dia molt bonic!
SORTIDA AL TREN DE CAN MERCADER Llegeix més »
Hola, famílies!! Divendres 24 de març, els nens i nenes de segon, vam anar a Barcelona a visitar el Museu Picasso on vam fer un recorregut per diferents sales del museu i vam observar i reflexionar sobre allò que ens expressaven quatre retrats diferents. També vam fer un taller on ens vam convertir en artistes i models alhora, treballant en parelles, fent
Hem anat a visitar una granja a Palaudàries. Hem vist cabres, conills, gallines, vedells, porcs, ànecs i un munt d’animals més. Hem conegut la feina dels grangers i les grangeres i hem après que cal tractar els animals amb molta cura.
SORTIDA A LA GRANJA Llegeix més »
On Thursday the 2nd and Friday the 3rd of March we had a big celebration: English Day 2023! During two days, everyone in Salvador Espriu tried their best to speak in English and all the activities were in English, too. The little ones received a visit from a very special character, Paddington Bear. They learned
English Day 2023: time to celebrate! Llegeix més »
Avui, dimarts 21 de març, els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior hem anat al teatre Auditori de Granollers a veure un espectacle de Dansa anomenat Marúnia. Hem treballat moooolt la nostra imaginació!
TEATRE AUDITORI – MARÚNIA Llegeix més »
Als nens i nenes d’I4 ens agrada molt fer experiments i la setmana passada vam experimentar tot fent màgia amb cotó fluix i pintura aigualida dels colors de l’hivern.
EXPERIMENTEM TOT FENT MÀGIA! Llegeix més »
Els alumnes de tercer vam anar al Centre Cívic Nord per fer una activitat d’alimentació i hàbits saludables, aprofitant que a classe estem fent un projecte relacionat amb el tema. Hem après tantes coses que creixerem ben sans i ben forts!
MENJA BÉ, TU HI GUANYES! Llegeix més »
Dijous 2 i divendes 3 de març… ENGLISH DAY! Hem après moltes coses sobre THE U.K, hem fet una gimcana, un ball… WE HAD A GREAT TIME!