TALLER DE DIABLES A CS

Aquest divendres els alumnes de cinquè i sisè s’han convertit en diables i diablesses!!

Alguns representats de la Colla de Diables de Cornellà, han vingut a l’escola i ens han explicat els orígens de la festa, el secret millor guardat del Castell de Cornellà i què hem de fer per gaudir d’un correfoc segur.

A més, hem pogut posar-nos en la pell d’un diable, emprovant-nos les capes i agafant les masses. I hem animat l’escola a toc de diables amb el tabal!

Llàstima que aquest any el COVID no ens permetrà viure la Festa Major com la coneixem, perquè Els Pins la revolucionaríem!!

Recordeu clicar a la imatge de la vostra classe per accedir a la carpeta.