FIL DE VIDA P4 A GIRAFES

HOLA FAMÍLIES!!!
EL DIMECRES EL PAU I L’EMMA VAN VENIR A L’ESCOLA MÉS CONTENTS QUE MAI…PORTAVEN LES CAPSETES DEL FIL DE VIDA PLENES DE RECORDS I D’ EXPERIÈNCIES MOLT DIVERTIDES.
L’EMMA VA PORTAR UN MIRALL DE FUSTA SÚPER DIVERTIT, UNA MARACA AMB MOLTA “MARXA”, UNES FOTOS MOOOLT… Llegeix més»

P5. PERIODISTES

CADA DIMECRES, LA CLASSE DELS UNICORNS I LA CLASSE DE LES DOFINES I ELS DOFINS, GAUDIM MOLT ESCOLTANT A LES/ELS PERIODISTES.
L’ALESSANDRO, EL MARCO, L’ELSA I LA MARTA ENS HAN EXPLICAT QUE VAN ESTAR  A L’AQUÀRIUM, AL RIU, AL PARC I A CASA FENT UN PASTÍS.

FIL DE VIDA P4 A: GIRAFES

HOLA FAMÍLIES:
L’AISHA I EL MAGÍ TENIEN MOLTÍSSIMES GANES DE FER EL FIL DE VIDA. QUINA EMOCIÓ ABANS D’OBRIR LES CAPSETES!!! ESTEM TOTS I TOTES ESPERANT PER VEURE LES SORPRESES QUE HI HA DINS I DESITJANT QUE ENS EXPLIQUIN LES SEVES ANÈCDOTES PERSONALS…LES COSETES DE L’AISHA… Llegeix més»