EL PATI TÉ NOUS JOCS!!

Ahir la comissió de pati, formada per famílies de l’escola, mestres, membres de l’AFA i el nostres conserge, juntament amb les muralistes contractades gràcies a la subvenció de l’ajuntament, van acabar els jocs que la passada setmana varen començar.

Encara haurem d’esperar un parell de dies per poder-los gaudir com cal, però dilluns els nens i nenes de l’escola ja veuran amb uns altres colors el pati. Al voltant de la pista de bàsquet s’han dibuixat un Twister, un joc del mirall, un camins ben entortolligats, un circuit i el joc de les escales i les serps.

Aquí us deixem una imatge amb el resultat de la feina, tot i que segur que dilluns els nens i nenes de l’escola us ho explicaran amb molt detall!