CICLE MITJÀ: DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

L’alumnat de CICLE MITJÀ hem celebrat el Dia Escolar de la No Violència i la Pau d’una manera molt sensible i artística. El visionat del curt “War child Batman” ha estat el preàmbul que ha donat lloc a una reflexió conjunta sobre com es viu una guerra, la pobresa en el món, les migracions forçoses, la fam i les desigualtats socials.

L’esperança dels somnis i de les il·lusions ha estat la inspiració per a expressar-nos de manera artística i manipulativa, donant llum i color a tanta desgràcia existent. La música i la versió en català del grup Filferro ens ha ajudat a tenir “a dream” positiu i ho hem expressat de forma col·lectiva a la tarda i a la pista de l’escola.

Gràcies, famílies, per haver col·laborat lliurant-nos les teles blanques per fer-les onejar com a senyal de Pau.

Cliqueu la imatge per accedir al reportatge gràfic. Podeu fer clic al curt i a la cançó i la lletra que hem compartit tots i totes al pati de l’escola.

Moltes gràcies!