CELEBREM EL DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

Com cada curs, hem celebrat el DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU (DENIP) a la nostra escola.

Hem iniciat la jornada penjant a la reixa de l’entrada una bandera blanca gegant amb el manifest d’UNICEF per la PAU, al que ens hem adherit els infants, l’equip de mestres i tota la comunitat educativa.

La bandera blanca s’ha convertit en un símbol cultural i universalment reconegut de treva, cessament al foc i negociació pacífica. Aquest símbol és poderós perquè, sense confiança, no és possible la pau duradora.

Per tant, com a cloenda de la celebració del DENIP, ens hem reunit en el pati de primària i hem mostrat uns mocadors blancs, simbolitzant una bandera blanca, pel dret de tots els nens, nenes i adolescents a viure en pau i pel respecte de les escoles com a entorns segurs per als qui estudiem i hi treballem.

Posteriorment, hem cantat la cançó “Over The Rainbow”, que hem preparat amb molta il·lusió.

En aquesta jornada, mitjançant diferents activitats, hem incidit en la importància d’aprendre a prevenir la violència i tenir habilitats per dialogar i resoldre conflictes de manera pacífica.

CLIQUEU PER ACEDIR A LES FOTOS I ELS VÍDEOS