2ND GRADE: FRIENDS FROM THE WORLD

Dear Prehistory and Planets families!

We have started a new English Learning Situation in second grade called “Friends of the World”.

In this one, we are learning to communicate in order to become citizens of the world and to be competent when communicating with other people. It will be very useful when traveling, meeting new friends,…

Below we show you a small sample of the world corners that we have made this week: a memory of flags, countries and nationalities; a dialogue to meet new people and buy travel tickets; a country guessing game and a wordsearch regarding English-speaking countries. At the end of these corners, we evaluated which ones had been most useful and motivating for us, thus leading a process of review and self-evaluation of the learning itself.

Let’s keep learning together!

Kisses!


Traducció al català:

Benvolgudes famílies de la prehistòria i planetes!

Hem començat una nova Situació d’Aprenentatge a Anglès de segon de Primària anomenada “Amics del món”.

En aquesta, estem aprenent a comunicar-nos per tal d’esdevenir ciutadans del món i ser competents a l’hora de comunicar-nos amb altres persones. Ens resultarà molt útil a l’hora de viatjar, conèixer a nous amics,…

A continuació us ensenyem una petita mostra dels racons del món que hem realitzat aquesta setmana: un memori de banderes, països i nacionalitats; un diàleg per tal de conèixer a noves persones i comprar bitllets de viatge; un concurs d’esbrinar països i una sopa de lletres amb països de llengua anglesa. Al final d’aquests racons vam valorar quins ens havien resultat més útils i motivadors duent així un procés de revisió i autoavaluació del propi aprenentatge.

Seguim aprenent junts i juntes!

Una abraçada famílies!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>