2n: SEGON DIA DE COLÒNIES A GUARDIOLA DE BERGUEDÀ

Hola de nou famílies de l’alumnat de la Prehistòria i dels Planetes!

Ja hem gaudit del segon dia de colònies a Guardiola de Berguedà! Vam superar la primera nit de colònies, tot gaudint i compartint espai i somnis amb els nostres companys i companyes.

Durant el matí, hem esmorzat i hem dut a terme la segona activitat programada, la del circuit de xarxes i supervivència. Ens ho hem passat genial superant obstacles, saltant matalassos pels aires i construint cabanes en equip al bosc! Més tard, hem dinat arròs amb tomàquet, llom i pera.

Durant la tarda hem realitzat la tercera activitat, la de la mineria. En aquesta ens han explicat l’ofici dels miners de l’època i hem pogut buscar i veure minerals en una cova a cel obert.

De cara al vespre, alguns dels i les alumnes s’han dutxat i s’han preparat per a la festa de comiat de la nit!!! Després de sopar, hem ballat, saltat i rigut a la discoteca de la casa de colònies! Ha estat genial i hem passat una estona ben divertida!! Teníem moltes ganes de viure i compartir aquest moment.

Hem anat a dormir després de la gran festa i de dos dies fantàstics. Ara toca descansar per poder gaudir demà de l’últim dia de colònies!!

Fins demà famílies, gràcies per acompanyar-nos una vegada més!