2n: PRIMER DIA DE COLÒNIES A GUARDIOLA DE BERGUEDÀ

Hola famílies de l’alumnat de la Prehistòria i dels Planetes!

Ja estem gaudint de les colònies a Guardiola de Berguedà!! Portàvem setmanes esperant el dia d’avui! El temps ens acompanya, està fent un molt bon dia!

Hem arribat a la casa de colònies a les 12:15h del migdia i seguidament, hem esmorzat i hem conegut als monitors i monitores que ens acompanyaran al llarg d’aquests dies. Després, hem dinat llenties, pollastre al forn i poma i hem gaudit de la primera activitat, la relacionada amb la Paleontologia. L’alumnat ha gaudit molt buscant diferents ossos amb eines específiques i marcant la seva empremta, entre d’altres.

Per la tarda hem berenat, hem gaudit d’una estona de joc lliure i ens hem instal·lat a les habitacions, moment que estàvem esperant amb moltes ganes! Una vegada instal·lats i instal·lades en les nostres lliteres i súper habitacions, hem sopat sopa de galets, truita i iogurt boníssim i hem gaudit molt amb el joc de nit.

Hem anat a dormir aviat després d’un dia ple d’emocions…ara toca somiar amb totes les nostres aventures!!!

Demà més i millor, us esperem per aquí famílies!

Una forta abraçada!!!