22 ARBRES PER CORNELLÀ!

Avui els i les deletacs de Cicle Superior, com a representants de la nostra escola, han participat de la proposta que ens ha fet arribar l’Ajuntament de Cornellà “22 ARBRES PER CORNELLÀ”.

Es tracta d’una iniciativa impulsada per una alumna de secundària de la nostra ciutat, i en la que participen 16 de les nostres escoles i instituts. Segons l’Associació Osmon (Organització Social pel Món) es necessiten 22 arbres per satisfer la demanda d’oxigen d’una persona al dia.

Així doncs, hem plantat un pomer al jardinet de l’entrada de l’escola. Amb aquesta acció l’Escola Els Pins ha contribuït a millorar la qualitat de l’aire del nostre entorn i del medi ambient.

Cliqueu a la imatge per accedir a la carpeta de les fotografies.