L’ ÀVIA MARIA ENS EXPLICA EL CONTE “EL DRAC DE BANYOLES”

El divendres 26 d’abril, dins del projecte “Aprenem dels nostres avis i àvies”, la Maria , àvia de l’Eiden d’I3, va venir a l’aula dels Gira-sols a explicar-nos un espectacular conte amb titelles: “El drac de Banyoles”.

Els nens i nenes van quedar meravellats escoltant el conte i observant els diversos titelles, especialment el drac volador de cua llarga!
La Maria és una genial contacontes: amb la seva veu, entonació i expressió corporal va deixar a tots els infants bocabadats. I a més, els va fer riure amb el seu gran sentit de l’humor!
També vam ballar la cançó “El monstre de Banyoles”. Al pati vam jugar a atrapar cues de drac, on cada nen/a tenia una cua i havia de córrer a estirar la cua dels companys i companyes.

Va ser una tarda fantàstica, on petits i grans vam gaudir moltíssim!
Moltes gràcies Maria pel teu do de captivar l’atenció i l’alegria dels més petitons de l’escola!!!

ENLLAÇ A GOOGLE PHOTOS: L’AVIA MARIA ENS EXPLICA UN CONTE

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *